Arbete har en bitter rot och en söt frukt...

Har hoppat över två dagar av skola denna vecka, idag och i måndags. I måndags var det meningen att jag skulle läsa en massa kurslitteratur men så blev det ej då jag fick märka vid att jag var totalt utmattad och sov därför till 16:00. Tror jag aldrig sovit till så sent när jag ändå har gått och lagt mig en "normal" tid. Igår gick jag däremot på föreläsningarna och kände direkt att jag inte forstod så mycket, alls. Den första föreläsningen gick bra men den andra var bara ()/"(#23x*~Z0/H0-Xy= (]£@] och det var då jag beslutade att "Nä nu köper jag mig nya lyxiga pennor och sen sätter jag mig med litteraturen och bara arbetar järnet". 
 
Det är vad jag ska göra inom kort. Klockan 14:00 ska jag vara igång och jag ska helst inte sluta före middag och sen fortsätta. Roligt (ironi). Men hårt arbete lönar sig, även fast det kommer kännas riktigt tungt i kväll eftersom jag kommer behöva stå över Sparkling Wednesday och istället sitta där med min kurslitteratur och mina nya lyxiga pennor. 
 
Men det är tur att jag har M och kissarna vid min sida. Allt hade känts ännu jobbigare om jag var tvungen att sitta helt ensam ikväll, särskilt eftersom jag tenderar lätt till att känna mig ensam. Vi kommer få bunkra upp oss tillsammans och bara stänga ute allt vad facebook och instagram heter. Så får jag träffa klasskompisarna imorgon med nyvunnen energi och ny kunskap och med ett huvud som inte tänker på annat än att just vara där och förstå föreläsningarna/arbetsuppgifterna och träffa dem jag gillar. 
 
 
 


Kommentarer
Sofie

Åh, så söt kisse :)

Svar: Tack hihi :) han är min lilla ängelbästavänprinsälsklingplutt och jag tycker också han är (väldigt) söt<3
Eevi

2013-10-16 @ 13:55:57
URL: http://sofiesvrld.blogg.se/
Annika

Söt :3

Svar: Hih! Åh ja :)) Mkt!
Eevi

2013-10-16 @ 14:14:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Eevi

En energirik och sprängfullt tänkande tös från södra Norrland som oftast alltid tar vara på alla känslor runt omkring. Braiga som dåliga. Det kan vara energikrävande, kämpigt och tungt att göra det men det ger mig också den allra starkaste upplevelsen av de varma, glada och gosiga känslorna. Därför är det värt och värdefullt. Välkommen till mig. Kommentera(/säg någonting) gärna :-)

RSS 2.0